Selamat Hari Raya!

kad-raya

Sebagai tuan punya tanah blog ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin buat semua rakan-rakan dan pembaca blog ini. Saya mohon maaf sekiranya ada penulisan saya yang tidak sealiran dengan tuan puan semua.

Maaf, tiada istilah kosong-kosong. Sebelum UAI berceramah pasal itu lagi saya sudah menyimpan perasaan yang sama. Kalau buat salah, jumpa/sms/WA atau apa juga medium media sosial dan lafaz sendiri permohonan maaf itu.

Saya beraya di Melaka tahun ini selama seminggu. Kalau ikutkan tahun ini giliran KL. Memandangkan rumah sudah siap, kami sepakat beraya di sana. Saya bawa sekali Mama dan adik-beradik lain beraya di sana.

Sejak abah meninggal dunia, adalah sekali dua beraya “di kampung” abah. Tak apalah, yang lepas itu tinggal kenangan. Yang penting memori akan datang. Mulai tahun ini sohehlah Melaka menjadi kampung kami semua.

Tahun ini juga merupakan hari raya yang pertama buat anak kedua kami, Ezzudin Dzulfikar, menjadikan hari raya pertama kami berempat! Ya Allah…cepat sungguh masa berlalu.

Yang pasti tahun ini Syawal kami raikan dengan kesyukuran yang tidak terhingga atas semua rezeki yang dikurniakan Yang Esa. Alhamdulillah atas segalanya…

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *