Rehearsal APC

Pagi tadi berbondong-bondonglah warga KPKK yang telah disahkan cemerlang perkhidmatannya pada tahun 2010 ke Istana Budaya. Raptai penuh acara ini, tahun ini dibuat ditempat berprestij sedemikian rupa setelah beberapa kali ditunda penganjurannya..

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang atau APC memang satu yang dinantikan oleh kakitangan kerajaan, khususnya penerima-penerima yang bertungkus-lumus berkerja. Hmm,besar maknanya, maka esok ajalah aku buat post khas berkenaan APC ya..

Seperti biasa, dunia aku memang banyak warna. Berjam-jam menunggu dan masa rehearsal beberapa nama – termasuk nama aku tidak dipanggil. Bukan kerana nama gugur dari senarai tetapi nama ‘tercicir’ dari senarai penerima. Apapun masalah itu telah diselesaikan dan insyaallah esok aku akan dapat segulung sijil dan sekeping cek yang memungkinkan wajah aku ceria untuk 1 minggu..

Sayangnya beri hitam tiba-tiba aplikasi kameranya tidak berfungsi. Mungkin terkenan siput babi yang pagi tadi cuba aku ambil gambarnya. Nampaknya esok terpaksalah mencari alternatif lain untuk bergambar. Malam ini aku akan menggunakan kata-kata penuh sopan santun dijaga agar Hadi sudi meminjamkan kamera mahalnya 🙂

Istana Budaya Kredit Gambar :http://farm3.static.flickr.com/2350/2243648217_1d92e09a07.jpg

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Author: akusangpenerbit

I'm a TV producer and full-time dreamer..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *