Naik Basikal Kat San Francisco

Minggu lepas aku bercuti di luar negara. Takde la jauh sangat…kat San Francisco aje. Tiket pulak dapat free Datuk H sponsor.

Masa kat sana ada Bicycle Parade. Aku dan Datuk H rasa teruja nak join mereka berbasikal. Sayangnya kami terlupa membawa cat Pelaka dan aksesori-aksesori yang lain. Terpaksalah memandang sayu dari jauh sambil memberi sokongan kepada kawan baik kami, Ted Buckland bersama geng acapellanya ‘The Worthless Peon’.

Kami cuci mata…..best! Macam-macam ragam ada. Makhluk angkasa gaban aje yang takde….Satu benda aku terfikir : Tak sakit ke alat sulit diorang?

Corak Lembu Yang Terpilu…

Mak Buyung Sendu

Hijaukan Bumi…

Wonderwoman

Para-Pari Sakura

Go, Tiger! Grrrrr…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Replies to “Naik Basikal Kat San Francisco”

  1. tak jumpe blog kamibencilelaki?jangan pakai assume je.kami tk kutuk pon zhaf dalam blog kami.siapa makan cili,dia la terasa pedas.cuma kami rasa,hal rumahtangga dia,dia merajuk dengan suami dia ke bermesra ke,tak perlulah diceritakan di blog.tak mcm membuka pekung di dada ke?itu pon boleh dikira seperti mengaibkan suami sendiri.

  2. sukati dia blog dia..
    sukati awak pendapat awak..

    but keep it to yourself..This is as honest as it can get.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *