Mari Membelasah BB1M!

Setelah sebulan baucer BB1M berada dalam genggaman, akhirnya aku berkunjung ke Amcorp Mall, Petaling Jaya untuk membelasah baucer untuk kedua kali selepas yang pertama tahun lepas. Dapatlah 3 buku dan beberapa keperluan alat tulis yang aku rembat. Sayangnya, Kedai Buku Popular itu sangat banyak songeh. Ia mesti 40% buku dan 10% baru boleh untuk kegunaan lain. Masalahnya takdelah meriah sangat koleksi buku di situ yang melayakkan aku membelasah kesemua baucer di sana. Aku guna RM 50 aje.

Terus aku ajak Hadi ke Book Access tingkat atas. Amik kau…puas hati aku membeli buku. Dapatlah 10 buah buku dan sudah gunakan RM 100 BB1M di situ. Buku Serial Killer yang didatangkan dengan DVD ini sangat langka. Aku mesti pilih! Itupun sakit hati juga sebab tak dapat koleksi lengkap, apa yang ada aja. Minta bantuan petugas di sana pun macam haram jadah jawapannya. Tak apalah..aku malas nak bahasakan dia sebab tak berbaloi pun.

Tapi aku tak tentu ada masa untuk lihat semua DVD ini dalam waktu terdekat. Buka PC untuk update blog inipun memerlukan kesungguhan yang tinggi. Aku cepat pancit akhir-akhir ini. Sementelah rally CSI Las Vegas baru sampai season 4 – itu jua kandas sebab aku banyak tertidur depan TV.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Author: akusangpenerbit

I'm a TV producer and full-time dreamer..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *