Lelaki Paling Gemuk : Sampai Jodohnya

Setiap manusia mempunyai pasangan yang telah disuratkan. Baik lelaki dengan wanita, lelaki dengan lelaki atau wanita dengan wanita semuanya berpasang. Kerana itu aku malas nak melayan keluhan ‘kenapalah aku takde bf/gf lagi’?

Lelaki paling gemuk di dunia, Manuel Uribe bertemu jodohnya dalam usia 43 tahun. Dengan berat badannya dahulu 590 kilogram dia berjaya mengurangkan berat badan sekitar 230 kilogram. Punyalah besar mamat nie sampai dia kena usung guna kren untuk ke altar tempat beliau nak kawin – dengan katil sekali!


Manuel Uribe dan Claudia Solis..bukan Gabriel Solis ya..


Alah bucuk-bucuk sayang abang…


Inilah Manuel dan katilnya…aku rasa katil tu kalau
boleh bercakap dah mintak nyawa dah..


Hangkut dengan katil sekali guna kren
sebab dia tak larat nak berjalan

Aku rasa Claudia Solis nie kategori debab jugak..
Tapi sebab dia duduk sebelah Manuel
yang lebih besar dia nampak comel pulak 🙂

Dalam hati aku cuma ada satu soalan – dalam keadaan berat badan macam itu, bagaimana dia akan ‘bergeli-geli’ dengan pasangan dia? Apapun, selamat pengantin baru Manuel Uribe!

Kepada yang masih single tu, yakinlah jodoh anda di luar sana.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 thoughts on “Lelaki Paling Gemuk : Sampai Jodohnya”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *