Kisah Kambing

kambing

Wow…kenyataan Datuk Seri Mortadza Nazaree sangat #win ūüôā


Satu hari ayam beria-ia menghias dirinya dengan menyangkut manik pelbagai warna di setiap helaian bulunya. Tajinya juga diasah sampai berkilau. Kemudian dia berjalan menuju ke kandang kambing. Sampai je di sana, ayam pun menyapa sahabat baiknya…

Ayam        : Apa khabar Pak Janggut?

Kambing  : Baik. Wah, ayam. Kau nak gi mana lawa-lawa nih? Nak masuk pertandingan ratu cantik ke?

Ayam       : Hensem tak aku? Aku saja nak tengok reaksi engkaulah!

Kambing : Aku cakap sikit kau jangan marah. Kau berhias macam manapun, kau tetap jalan kaki ayam.

Ayam      : Ohh…. kau kutuk aku ya! Kau tu la gi teruk lar…

Kambing : Ha, apasal pula?

Ayam       : Yalah, kau tu nampak macam beriman sangat. Bela janggut panjang-panjang. Tapi telur nampak…

Kambing : #%$*###

Dipetik dari sini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Author: akusangpenerbit

I'm a TV producer and full-time dreamer..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *