Kau Roadblock Jalanku Nak Pergi Koje…

Pagi tadi roadblock yang hampir 2 minggu takde dah mula pacak balik. Pukul 6:00 pagi aku lalu dah kena tahan. Laluan frontliners belum ada papan tanda. Ini mungkin pegawai yang sama. Tingkap pun aku turunkan:
Me: @^$^^
Polis: &*^$$
Me: #$@%^
Polis:%@$@$
Me: @$&&%

Itu adalah perbualan 2 manusia yang memakai pelitup muka.
Now, see translation.

Me: Assalammualaikum…lama tak nampak!
Polis: Wsalam..ada aje. Sihat pagi ni?
Me: Sihat..nanti raya kat sini ke?
Polis: Iya..nak buat macam mana dah kerja.
Me: Ok babai awak. Kita pergi keja dulu. Jaga diri baik-baik. Esok kita lalu sini lagi. Selamat berpuasa ya…

So, ada soalan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *