11.11.2011 Penangan BingoBlitz..

Masih kisah 11.11.11, sebelum tarikh itu berakhir seluruh dunia, BingoBlitz atau BB menetapkan semua pemain mesti menyelesaikan koleksi Transylvania mereka yang dibuat sempena Halloween yang lalu. Beberapa minggu mencuba, satu akaun aku masih gagal mendapatkan Tarantula yang diperlukan…Giler susah!

Masa makin suntuk dan kredit pun makin abis. Tiada jalan lain. Aku terpaksa membuat rayuan hari pahlawan pada pemain lain seluruh dunia untuk melengkapkan koleksi ini dan mendapatkan extra 100 kredit sebagai habuan. Puas mencuba…hampir 2 jam rasanya bertanya kepada mereka siapa yang mahu tukar suka sama suka dengan apa juga koleksi yang mereka tiada, asalkan aku dapat tarantula.

Akhirnya, terima kasih kepada seorang pemain dari Canada yang memberikan tarantula kepada aku dan trading dengan mummy. Kaching…! 100 kredit tambahan dan aku menjadi semakin insani pagi tadi. Sesiapa yang memerlukan bantuan melengkapkan koleksi semuanya aku bantu sesungguhnya. Kalau aku kehabisan stok, aku pulak merayu pemain lain memberi secara ehsan.

Gila la game nie…Memang aku kategori kecanduan olehnya tapi nak buat macam mana…Game ini sangat best, cepat, ketagihan dan menambahkah kenalan seluruh dunia. Tapi kebanyakannya nenek-nenek orang…Lantakkan aje…Mereka lebih pandai menjaga rakan-rakan dengan memberi hadiah harian 🙂

Ok..mari tunggu koleksi Thanksgiving pula 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Author: akusangpenerbit

I'm a TV producer and full-time dreamer..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *